Mennyi időm van átvenni a csomagom a FOXPOST automatából?
4 naptári napig őrzik a csomagodat az automatákban.
A 4 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak.
Fontos megjegyezni, hogy a beltéri automaták esetében a munkaszüneti napot a Foxpost nem számolja bele a tartási időbe, kültéri automaták esetében viszont beleszámítja.
Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található.
A Foxpost futár ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.
Arra figyelj, hogy ha olyan automatába kéred a csomagod, amely beltéri, akkor abból a csomagod csak az üzlet nyitvatartási ideje alatt tudod átvenni.
A kültéri automatából 0:00 - 24:00-ig, tehát egész nap, a hét minden napján át tudod venni a csomagod.
Mi történik a csomagommal, ha nem tudom időben átvenni?
Ebben az esetben fel kell venned velünk a kapcsolatot.
Kérlek írj levelet az info [kukac] abdlbolt.hu e-mail címre.
A levélben kérlek add meg a megrendelés azonosítót (megrendelés sorszáma) és a Foxpost csomagszámot (CLFOX...)
Mikor kapom meg a csomagom, csomagautomatás átvétel esetén?
Ez általában két munkanap szokott lenni.
Mikor kapom meg a csomagom, házhozszállítás esetén?
Ez általában 2-3 munkanap szokott lenni. A csomagok kiszállítására a FOXPOST időgaranciát nem vállal.
Meddig kell leadnom a rendelést, hogy aznap fel is legyen adva a csomagom?
Ahhoz, hogy aznap fel tudjuk adni a csomagod a rendelésedet 19:00-ig kell leadnod.
Ha pénteken adom le a rendelést, akkor mikor kapom meg a csomagom?
A FOXPOST hétvégén nem szállít. Ebben az esetben a két munkanap az érvényes, tehát körülbelül kedden tudod átvenni a csomagod.
Milyen csomagolásban kapom meg a terméket?
Számunkra a diszkréció nagyon fontos. Diszkrét csomagolásban fogod megkapni a csomagod.
Hogyan vehetem át a csomagom FOXPOST automatából?
Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, Viber üzenetben vagy SMS-ben kapsz értesítést a Foxpost-tól.
Abban az esetben, ha a telefonszámhoz nem tartozik Viber-fiók vagy a Viber-fiók esetén az értesítések fogadása ki van kapcsolva, SMS-ben fogják küldeni az értesítést.
Az üzenetben küldik az egyedi, csak általad ismert kódot, mely nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.
Van lehetőség az őrzési idő hosszabbítására?
A csomagok tartási ideje 2022. december 5-től 4 naptári nap, tartási idő hosszabbítás kérést nem tudja a Foxpost teljesíteni.
Csúcsszezonban megnövekszik a csomagküldések száma.
Automata meghibásodás esetén a csomagok tartási idejét automatikusan meghosszabbítják, erről minden esetben SMS-ben tájékoztni fog a Foxpost.
Hogyan vehetem át a csomagom házhozszállítás esetén?
A kiszállítást megelőzően SMS-ben és e-mailben értesítést küldünk a futár érkezési időpontjáról.
Az e-mailben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is, amennyiben a házhozszállító partnerünk által javasolt időpont nem megfelelő a címzett részére vagy más címen szeretné átvenni a csomagot.
Helyettem más is átveheti a csomagot az automatából?
A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából.
Helyettem más is átveheti a csomagot a futártól?
Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
Házhozszállítás esetén mi történik a csomaggal sikertelen kézbesítéskor?
Ebben az esetben fel kell venned velünk a kapcsolatot.
Kérlek írj levelet az info [kukac] abdlbolt.hu e-mail címre.
A levélben kérlek add meg a megrendelés azonosítót (megrendelés sorszáma) és a Foxpost csomagszámot (CLFOX...)
Utánvét esetén hogyan tudom fizetni a csomagot?
Az utánvét összegét a Foxpost automatáknál csak bankkártyával tudod fizetni.
Házhozszállítás és postán maradó esetén készpénzzel, vagy bankkártyával tudod fizetni.
Mikor vannak feladva a csomagok?
Minden nap 20:00 körül indítjuk a csomagokat útjukra.
Előfordulhat, hogy napközben is, de a minden nap este nyolc a fix.
Megrendeltem a terméket, kaptam is egy "Automata megrendelés visszaigazolás" levelet a webáruháztól. Mikor lesz ténylegesen visszaigazolva?
Amint lehet visszaigazoljuk a megrendeléseket.
Ne aggódj, ha nem kapsz azonnal visszaigazolást. A megrendelt terméked be van foglalva számodra.
Hol tudom megnézni, hogy merre jár a csomagom?
Foxpost esetén ide kattints, itt tudod megnézni.
ExpressOne estén ide kattints, itt tudod megnézni.
GLS esetén ide kattints, itt tudod megnézni.
MPL (posta) esetén ide kattints, itt tudod megnézni.
Tegnap rendeltem és ma reggel még mindig azt látom, hogy nem lett feladva a csomagom. Miért?
A csomagod a rendelés napján fel lett adva (ha 19:00-ig ledtad a rendelést).
Azért látod még azt, hogy nem lett feladva, mert a Foxpost akkor küld értesítést, amikor kiveszi a csomagot a feladási automatából.
Hogy és mikor kapom meg a számlát?
Számládat a rendelés lezárása után elektronikus úton, e-mailben kapod meg, melyet a Billingo fogja küldeni számodra.
A levélben a [Számla letöltése]-re kell kattintani, majd a böngészőben alul lehetőséged van kiválasztani, hogy csak megnézed a számlát, vagy le is szeretnéd tölteni pdf formátumban.
Csomaggal vennék egy típusból, de csak darabra látok készletet. Mit tegyek?
Vedd fel velünk a kapcsolatot, mert megelehet, hogy tudunk adni egy egész bontatlan csomaggal.
Véleményeznék egy terméket, de nem tudom, hogy mi fog megjelenni.
Nyugodtan véleményezhetsz terméket, semmilyen személyes adatod nem kerül ki, nem lesz látható!
"Névtelen hozzászóló" lesz megjelenítve, semmi több!
Ha akarod, a hozzászólásban megadhatod a neved, monogramod.
Mi lesz a rendelésemmel, ha bankkártyával szerettem volna kifizetni, de nem sikerült?
A bankkártyás fizetésnek van egy idő limitje. Ha ez idő alatt nem sikerül fizetni bankkártyával, akkor kettő lehetőség van.
1. Vedd fel a webshoppal a kapcsolatot (E-mail, SMS, telefon) és átállítjuk utánvétre a rendelésed. Ez esetben magasabb lesz a szállítási költség, mert az utánvétnek plusz költsége van.
2. Töröljük a rendelést és újra le kell adnod a rendelésed.
Ha a sikertelen bankkártyás vásárlás után nem jelzel a webshop felé, akkor a rendelésed automatikusan törlödni fog 24 órán belül.
Előre utalással fizetném ki a rendelésem. Mi a menete?
A webshop lehetőséget ad az előre utalásnak is. Ennél és a bankkártyás fizetésnél a szállítási költség is olcsóbb, mivel nincs utánvét kezelési költség.
A rendelés leadása folyamán válaszd ki az előre utalást. Az automata rendelés visszaigazoló levélben benne van minen szükséges információ az előre utalásról, melyek az alábbiak.
Jogosult neve: Brandt Krisztián Alex e.v.
Jogosult számlaszáma: 10101346-13207400-01006002 (MBH Bank Nyrt.)
Megjegyzés: A megrendelés száma
Az utalás azonnali (bármelyik nap, bármelyik napszak). Ez annyit jelent, hogy ha elindítod az utalást, akkor az pár percen belül meg is érkezik.
A webshop által küldött második visszaigazoló levélben már lathatod is, hogy megérkezett az összeg (fizetve), teljesítetted a rendelésed. Rendelésed hamarosan útnak is indul.
Ha a rendelés leadását követő harmadik napig nem érkezik meg az utalás, akkor a rendelésed törlésre kerül.
Utánvéttel szeretném fizetni a rendelésem, de nem tudom kiválasztani. Miért?
Ez azért van, mert két utánvétes rendelésed nem vetted át, vagy az át nem vett rendelésed bruttó végösszege meghaladta a 10 000 forintot.
A fenti döntés az ABDL bolt webshop egyedi döntése, hivatkozva a jogalapul szolgáló ÁSZF-ben leírtakra, mely a következő:
"Az Eladó az Ön ajánlatának elküldését követően egy második e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó által küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik (második visszaigazolás, ajánlat elfogadása)."
Továbbiakban a rendelésed bankkártyával, előre utalással, vagy készpénzzel tudod fizetni.